31 октомври 2014 г.

Halloween Tag

The lovely precious Millita ме чалънджна да направя таг. Така че, ето го :D

1. Кой е любимият ти Хелоуин филм?
Хм... това е трудно всъщност. Ако под Хелоуин филм се разбира страшен филм, мен никаква ме няма в тази категория. Нещо не ми понасят на нервите и просто не мога да ги гледам. Мисля, че преди години последно гледах The ring и после една седмица имах кошмари.

2. Ако беше в страшен филм до къде би стигнал?
До края! Защо? Защото или ще бъда масовият убиец (а той винаги стига до края), или при най-малкото зловещо скръцване ще се покрия някъде и ще бъда открита едва след като филмът свърши :D

3. Кой е любимият ти спомен от Хелоуин?
2011 година, задимена дискотека във Велико Търново, къса рокля, високи обувки, хубаво вино...

4. Най-хубавият/най-лошият ти костюм за Хелоуин?
Този от 2011 с късата рокля и високите обувки е лошият :D Трябваше да бъда секси... нещо. Накрая поради липса на аксероари бях просто секси. Любимият ми е от тази година, в край на поста очаквайте снимка.

5. Как влизаш в духа на Хелоуин?
YouTube. Всички влогъри с техните тюториъли и идеи и бонбони ме зарежсат страшно много.

6. Любима Хелоуинска декорация?
Определено тиквите, може би защото са класика.

7. Посочи едно необикновено нещо, от което те е страх.
Паник атаки? Не знам това дали въобще се брои.

8. Вампири или зомбита?
Вампири. Може и да блестят :D

9. Върколаци или духове?
Нито едното? They're both creeping me out.

10. Зловещи кукли или зловещи клоуни?
Кукли. Никога не съм разбирала хопата, които ги е страх от клоуни.

11. Вярваш ли в духове?
Да.

А това е моят грим за Хелоуин - счупена порцеланова кукла.


1 коментар:

  1. Гледала ли си страшни филми с клоуни?! They are FREAKING CREEPY! :D
    <3

    ОтговорИзтриване