27 февруари 2011 г.

За мен

Реших, че е редно да разкажа малко за себе си, да разберете що за човек публикува тук. На непознатите може би ще им бъде интересно, а приятелите - сигурно ще научат нещо ново за мен. Е, нека започваме :)
  • Обичам свещите. Стаята ми напоследък мирише на ябълки и лимони.
  • Научих се да слушам chill-out музика. Оказа се, че ми се отразява добре,  успокоява мислите ми. Еротичният chill-out е друга история...
  • Обичам лилиуми! Много! Червените рози са толкова банални, те сякаш се подаряват по подразбиране от мъже без въображение.
  • Не обичам сладко - никакви сладки неща или шоколад. От последния хапвам 2-3 пъти в годината задължително черен и с високо съдържание на какао.
  • От друга страна обичам да готвя - солени неща. Спагети, лазаня, баница, палачинки , кейкове (солени, разбира се).
  • Обеците са ми слабост, мога всеки ден да си купувам по един чифт.
  • Хубавите книги също - мога да седя в една книжарница с часове. Новите книги винаги миришат хубаво.
  • Обичам да пия кафе - има нещо неповторимо във вкуса и аромата му. Със суха сметана, без захар. Аз съм достатъчно сладка.
  • Нося лещи, последните 4 години съвсем отвикнах от очилата.
  • Разсеяна съм.
  • Импулсивна.
  • Мразя да чакам - било някой за среща или нещо да се случи. Определям го като отрицателна черта.
  • Непоправим оптимист - винаги вярвам, че нещата ще или могат да се променят, стига човек да има желание.
  • Вярвам в любовта - безрезервно. И обичам с цялото си сърце, всеотдайно.
  • Вярвам в сродните души - до сега съм срещнала 4 от моите :)
  • Вярвам, че ако човек иска нещо достатъчно силно, то се случва. Сама се убедих в това. Но дали това, което искаш си струва жертвите само времето ще покаже.
  • Не вярвам в Бог, само в себе си.
  • Обичам да се снимам и да снимам хората, които обичам.
  • Събирам си запалки.
  • От време на време пуша.
  • Говоря много по телефона, със сродните души ;)
  • Вярвам, че характеристиките на зодиите са верни, но не чета хороскопи.
  • Не ям плодове, освен лимони и грейпфрут.
  • Косата ми има собствено мнение и никак не й се нрави да я изправям.
  • Обожавам да правя подаръци - със и без повод. Ако нещо ми хареса обикновено го асоциирам с някого. И накрая го купувам.
  • Обичам изненадите.
  • За мен парите не са от значение - обикновено харча моите за другите.
  • Обичам малките жестове, сувенирите и плюшените играчки - най-вече Йори.
  • Обичам да се гушкам и да ме гушкат. Обичам да държат ръката ми. Да ме успокояват.
  • Преди бях романтик, вече не съм сигурна...
  • Не мога да гледам филми на ужасите - нервната ми система не ги понася.
  • Брат ми почина, когато бях на 14. Липсва ми.
Старая се да съм добра - със себе си и със другите. На моменти съм лоша и проклета. Голям инат - наумя ли си нещо, никой не може да ме откаже. Емоционална - много, но малко са ме виждали да плача. Не бих се променила за никого - един път го направих, историята завърши зле и за двама ни. Любопитна съм - може би като всяка жена. Но това съм просто аз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар