23 август 2011 г.

Пич, не бях толкова пиян!

Лична колекция “I wasn’t that drunk”. Източник – най-вече tumblr, превод – аз.

- Не бях толкова пиян!
- Пич, ти скочи в басейна и започна да търсиш Немо!

- Не бях толкова пиян!
- Пич, ти пита гаджето си дали е обвързана!

- Не бях толкова пиян!
- Пич, ти седеше в гардероба и крещеше „Къде е Нарния?!“

- Не бях толкова пиян!
- Пич, ти търкаше една лампа и питаше „Къде е духчето?!“

- Не бях толкова пиян!
- Пич, хвърли ми канарчето към касичката прасе и крещеше „Angry Birds

- Не бях толкова пиян!
- Пич, ти ми разби огърлицата, крещейки „Умри, хоркруксе!“

- Не бях толкова пиян!
- Пич, ти се блъсна в стена, крещейки „9 ¾, идаааа!“

- Не бях толкова пиян!
- Пич, ти прегръщаше възрастен мъж с бяла брада и повтаряше „Дъмбълдор, ти си жив!“

- Не бях толкова пиян!
- Пич, ти каза на шапката си, че не искаш да ходиш в „Слидерин“!

Няма коментари:

Публикуване на коментар