9 май 2013 г.

Find what you love and let it fuck you up

Теб ли нежно докосвах те?
Може би всъщност не съм. 

When boredom strikes, creativity takes over... или с други думи, как прекарах повече време обработвайки снимка на маникюра ми, отколкото отделих реално да си лакирам ноктите :D Ако имаше награда за протакане, мисля, че щях да съм я спечелила до сега... минимум 10 пъти. Но без лирически отклонения ;)

Всичко си е по старому. Още си мразя работата и не мога да спра да прекалявам с кафето. Лягам си твърде късно, ставам прекалено рано и се състезавам със стрелките на часовника, за да си спечеля още 15 минути сън. Правя нещата на автопилот. Уж се въртят някакви неща в главата ми, а всъщност за нищо не мисля. Разни хора ми лазят по нервите и се опитват да ме подлудят. Концентрират се толкова върху миналото ми, че дори не забелязват, че опропастяват бъдещето ни така. Oh well, който е достатъчно глупав да го прави, накрая ще си понесе последствията. Искам да ми е леко, свободно, неангажиращо, а не да се чувствам вързана и да усещам как ми изпиват силите. 

И докато реалността здраво те рита отзад, сънищата... сънищата стават все по-ярки и цветни. Искам да се пренеса там. Толкова е... изкушаващо, толкова нередно. 41 дни до Алабама. Wake me up when June ends.


1 коментар:

  1. Този Юни май е съдбоносен. И аз чакам някой да ме събуди, когато свърши... Мисля си, че ще спра да го харесвам този месец.

    ОтговорИзтриване