2 ноември 2012 г.

Closure

Искам да ме загубиш, безвъзвратно, необратимо. Искам да знаеш, че не те обичам. Че не ме е грижа. Че няма да ти пиша никога повече първа. Че няма да искам да се виждаме. Искам да ме изгубиш и да знаеш, че никога повече няма да ме намериш. Че няма да се върна.

Искам ръцете ми да ти станат чужди. Устните да бъдат завинаги нецелунати. Искам да спреш да откриваш погледа ми и да се давиш в него. И вече да нямам очи за теб. Искам да си изнесеш багажа от квартирата "сърце" и знаеш, че ключът ти за там никога повече няма да пасне. И да знаеш, че краят е дошъл.

Искам да знаеш, че никога повече няма да можеш да извървиш пътя назад. Искам да усещаш студа у мен и да се питаш кога съм си тръгнала. Да виждаш усмивката ми и да знаеш, че ти няма да бъдеш причината за нея. Искам да ме загубиш, безвъзвратно, необратимо. Завинаги. Искам да знаеш, че любовта умря. А ти си бил дяволски постоянен в това да я убиеш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар