30 декември 2011 г.

Как се отказва мъж?

Отказвали ли сте цигарите? Аз не съм, винаги като ми предложат, си взимам ;) А мъж отказвали ли сте? Казват, че при цигарите първата седмица е най-трудна. Май и с мъжете е така. Постоянство му е майката. Успееш ли първата седмица да се откъснеш, шансовете за успех се удвояват. Правиш малки последователни крачки, бавно се отдалечаваш. Отдръпваш се от наркотика. Някои мъже са такива. Като алкохола. Опияняват. Властват над мислите ни и ги размътват. Сливат се с пулса ни. Водят до абсистенция. И боли само когато дишаш. Спирането на алкохола или на мъжа? Първото не съм го пробвала (знам, че не решава проблемите, то и млякото не ги решава, но никой не го прави на въпрос). Виж, мъж съм отказвала… и не беше лесно. 

И как точно става? Най-вече със здрав разум. Не ти трябва нещо, което отдавна се е отказало от теб, не те цени, не те обича и не го е грижа. Жестоката истина. Така се отказва – със широко отворени очи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар