18 август 2011 г.

Just Shoot Me - Тъпи свалки [2]

Реших да не бързам с втората част, за да мога да събера повече „материал“ и наистина такъв се намира. Но не очаквах, че повечето ще е от онлайн пространството. Както казах преди време, свалките не са това, което бяха. Ето какво се крие в .docx архивите (забележка: оригиналният правопис и пунктуация не са запазени, че иначе можеше да ви се доплаче):

1) Получавам покана във фб от непознат и понеже се заблудих по името, реших да я приема. За съжаление не успях да го изтрия достатъчно бързо, след като установих грешката си, и той ми писа:
- Здрасти, как си?
- Добре (лека раздразнена и с много лошо предчувстие, какво искаш?!). Познаваме ли се?
- Не, но не пречи да се запознаем (така е, не пречи, това че нямаме общи познати, а ти живееш на другия края на България са някакви нищожни подробности).
- : )
- Ти значи си от Търново, студентка, по-малка си от мен… (поздравления, може да четеш, впечатлена съм :х). А, ти си необвързана… Наистина ли?
- Да : ) (започна ли да пращам усмивки, не вървят на добре нещата).
- Странно, ти не изглеждаш зле… (СЕРИОЗНО ЛИ?! Добре, че ми каза, идея си нямах…) Та, защо си сама, какъв ти е проблемът?
Тук вече не издържах и го изтрих. Не си струваше усилието да го карам да се погледне в най-близкото огледало и да му кажа, че мъже като него са ми проблема. Слава богу, че не изглеждам зле…

2) Втората фб свалка беше в другата крайност. Една приятелка качваше снимки и упорито държеше да отбележи всяко едно същество от тях. Ако ще и само част от ръката ти да се вижда. Няколко минути под една моя самостоятелна снимка се появи коментара: „You’re pretty, I’m pretty... Let’s go home and stare at each other!“ Смях се много. И този имаше нужда от огледало, а тогава трети просто щеше да бъде излишен.

3) Третото изживяване е свързано с регистрацията ми в сибир.бг. Не правете това у дома си. Единствената причина да се регистрирам беше, че една от потребителките беше копирала статията спомената по горе и гордо твърдеше, че е нейна. И тъй като не съм човек, който би оставил нещата така, се регистрирах и се залових да се оправям с това „недоразумение“. И идея нямах какво ще ми навлече въпросния сайт. Неслучайно в регистрационната форма трябва да посочиш сексуална ориентация… За по-малко от 48 часа получих повече от 20 покани за приятелство, коментари и писма с почти еднотипно съдържание и открояваш се идиотизъм:

3.1.
Първото съобщение ме свари неподготвена. Получих го едва няколко минути след регистрацията и имайки предвид колко бях изнервена, имах нещастието да отговоря. Първа и последна грешка…

- Добра нощ, Петя! Търся главна героиня в едноактна любовна пиеса.... с много изживяванееее....
- А да те блокирам не искаш ли?
- Готова ли си, ще бъде върховнооооо... само няколко часа.... с мен ли сиии... ще продължи толкова, докато кажеш... Ох, не мога повече….

Хайдеее, оцапахме клавиатурата… :D

3.2.
Изпратено от Петър И.
Здравей,аз се казвам Сашо и съм от Перник.
Ще се радвам ако си пишем и се опознаем. Търся си сериозно момиче. Мисля, че няма да съжаляваш ако ми пишеш, все пак ако си нямаш приятел разбира се. Не искам да разбивам чуждо щастие. Ако искаш остави си скайп за да се опознаем по лесно.
С уважение : АУТСАЙДЕРЪТ

Няма проблем, само си излекувай шизофренията…

3.3.
Здравей, Петенце, как може да си толкова красива, как го постигаш това, има ли рецепта?

Неволно се сещам за следното „Аз съм здрава и красива, защото раста в пеницилинова среда – мухъл до мухъл“. И за това как мразя да ми казват „Петенце“.

3.4.
Следващото съобщение беше по-директно и кратко „Искам SEX!?“. Браво, искай. Радвам се, че нямаш проблеми с либидото. Черният ти дроб как е? А сърцето? Да споделиш нещо друго жизненоважно, без което няма да мога да спя спокойно?

3.5.
Обвързана, необвързана, отвързана?!

Трудно е да се каже, но аз специално се сещам за няколко клиники, които с удоволствие ще те вържат, дано си фен на бялото.

3.6.
Здрасти, как си, много си сладка, нали не си падат по „патки“?

Ъъъъъ, защо не попълних, че съм хетеро? Защо, защо, защо?!?!

3.7.
zdravo
prijatno mi sto si mi prijatelka
slatka si na snikite
mnoguuuuuuuuuuuu
jas sum Goran
a ti?

Аз не съм Горан…

Няма коментари:

Публикуване на коментар