11 юни 2011 г.

Любовно CV

Любовта не е това, което беше. Не и след като прекарваме повечето време онлайн и там, понеже сме влюбени и загубени, постоянно си говорим с Него/Нея. Защото ни липсва и трябва да я чувстваме близо до себе си. Из виртуалното пространство летят мечки, целувки, слънчица, цветенца и какво ли още не. Няма лошо, като се обичат младите… да си пишат. От друга страна, проверено от личен опит, и поводите за караници нарастват. Понеже си комуникирате постоянно, не заради друго.

И свалките не са същите. Вече не ти искат номера, а скайпа. По-модерно е. И не те канят на кафе, ами те ръчкат във фб. По-лесно е и вероятността да се издъниш е по-малка. Не се вижда колко време ти отнема да измислиш някоя блестяща реплика или пък да смаеш с чувство за хумор, често копирано от някой сайт. Преди седмица обаче чух за нещо, което едновременно ме накара да се смея през сълзи и да се чудя до тук ли я докарахме?! Ще се опитам да предам накратко разговорът.

Участници: Аз и Цуци
Цуци: - Писа ми. Май се опитва да излезе от приятелския кръг. Започна да разпитва дали съм с някого.
Аз: - Ами да пита, няма лошо.
Цуци: - И по едно време вика: „Ами аз да взема да ти изпратя документи?“
Аз: - Какви документи?
Цуци: - Автобиография и мотивационно писмо :D. Да го одобря.
Аз: - OMG…

Е**ти романтиката :D. След като свикнахме да получаваме цветя в скайп, явно вече е дошло времето на любовното CV и мотивационното писмо. А, стига бе! И ако не ти харесам мотивацията… „Съжалявам, но молбата Ви да ми станете гадже няма да бъде удовлетворена“. Next! Вярно, това с документите е шега, обаче от друга страна… просто не е същото. А онова, старато, беше хубаво. Но нека не издребняваме, на кого му е притрябвала романтика. Романтикът в мен вярно още диша, но обществото почти го уби, малко живот му остава. И понеже искам да съм от модерните, мисля да драсна моето любовно CV, кой знае, може и да ме одобрят :D

Любовно CV

Име:
Петя Върбанова

Адрес:
на Луната, бера шишарки

Телефон:
Син J

Дата на раждане:
няма нужда да я помниш, скайп ще го прави вместо теб

Любовен стаж:
Малко връзки, много сълзи, едно поочукано  сърце. Още работи!
В момента Single (може и Fabulous)

Образование и обучени:
Уча се… да съм по-търпелива. По-разбрана.
Но се уча и да не се променям. Ако не ме харесваш каквото съм, и друга няма да ти харесам.
На какво ме научиха – тук.

Лични умения и компетенции:
Мога 70 неща – мусака и… :D
Като оставим готвенето на страна, мога да те обичам. Да съм ти вярна. Да се те подкрепям. Може да разчиташ на мен. И да те изслушвам мога. Не само любима, но и приятел.
Изключително компетентна съм в правенето на каши. Бъркочи, гювечи и всякакви мишмаши. Равна нямам!

Технически умения:
Мога едновременно да водя няколко онлайн разговора, един по телефона, да си лакирам ноктите, да уча и да гледам най-новия клип на някоя никому неизвестна група :D

Артистични умения:
Казаха, че ме бива да правя драма, ама аз не им вярвам :D

Приложения:

снимка в цял ръст

снимка на ориз със зеленчуци :P


Няма коментари:

Публикуване на коментар