19 ноември 2011 г.

... and we lie & it's not pretty

Понякога лъжем и ни лъжат и, ако сме достатъчно добри актьори, ще успеем да излъжем и себе си.

1. Добре съм… не, наистина съм добре. Абе, добре съм… ДОБРЕ СЪМ!!! И ми се махай от главата!
2. Не, не плача. Правя се на фонтан. Не ми разваляй представлението.
3. Не, не се притеснявай, всичко е наред. Не, защо да се сърдя, че не ме разбираш? Нали приятелите са за това… а, не, чакай, те бяха, за да са до теб…
4. „Извинявай“ – „Няма проблем“, извинявай е вълшебната думичка дето всичко оправя, ако не знаете, да знаете!
5. Разбира се, че е ОК да не дойдеш на уговорената ни среща… и да не се обадиш предварително… и да ме оставиш да те чакам 30 мин. в адския студ, докато ми замръзнат ушите. Its cool.
6. „Идвам след 5 мин.“ – ако те няма след 5 мин., да го прочети отново.
7. „Всичко ще бъде наред, може да разчиташ на мен за всичко.“ Ха-ха, лицемери!!!
8. „Грижа ме е“
9. „Обичам те“

So here's a crazy idea - go FUCK YOURSELF

Няма коментари:

Публикуване на коментар