26 април 2012 г.

Петето и SE Vivaz

Прецаках си дисплея на телефона – до тук нищо кой знае какво. Нося го на ремонт. Взимам си го. И почват изненадите и борбите.

Новият дисплей е надраскан… преживявам го, поне работи. Старият изглеждаше перфектно, но беше неизползваем. Софтуерът преинсталиран… можеше да предупредят. Едночасова борба да си подредя телефона. Доволна съм. После установявам, че са ми изтрити всички номера. Не мога да ги възстановя. Иде ми да умра. Дишам и издишам, отлагам тази процедура за по-късно. Слагам нов скрийнпротектор. Върху него има стикер. Махам го, лепилото му остава. С мокра кърпичка не се маха, също и със спирт, лакочистител, спрей за почистване на очила и кърпа напоена с топла вода. Търся в гугъл как се чисти лепило от стикери – в бг.мама има всичко. Чистело се с кърпичка за кола-маска. Търся кърпичка, търкам, изчисти се! Тихо ликувам след постигнатата победа. Връщам се към настройките и номерата. Дисплеят ми падна. ПАДНА! Много грозна гледка. Промяна в плана – няма да умирам, утре ще убия онзи, който ми „оправи“ телефона!

Няма коментари:

Публикуване на коментар