10 януари 2012 г.

Тишина

"Когато умре ескимос, близките му се събират в негова чест и говорят за него 5 дни. Докато говорят, изтриват спомените си. След това никога повече не го споменават. Ако го направят, душата на починалия няма да намери покой."
от блога на Mercury comet

Чудя се… ако мисля 5 дни, ако говоря 5 дни, ако пиша 5 дни… ако си припомня всичко, всеки малък детайл и подробност, после ще мога ли да изтрия спомените си? И ако успея, душата ми ще намери ли покой? Въпросът е риторичен.

Искам тишина. Спокойствие. Просто да ме оставят на мира. Да спрат да се опитвам да дълбаят душата ми в желанието си да изтръгнат нещо от мен. Мълчи ми се, по дяволите. Искам тишина. Не разбрахте ли? Тишина. И може би прегръдка… Но това би било твърде нахално.

Няма коментари:

Публикуване на коментар