16 януари 2012 г.

Love scars

Чета египетски хороскопи. Боговете ни са съвместими. Твоят пасва на мен, но не и моят на теб? Как е възможно...

Чувствам се белязана. Обезобразена. Сякаш с невидимо мастило навсякъде по мен пише(ше) „Обичана“. В минало свършено и приключено време. Бях. Сега има само следи, любовни белези от кървави целувки и от местата, където избягаха пеперудите. Станах им пуста, нямаше кой да ги храни с любов. А моята очевидно беше недостатъчна.

Любов. Ти си тръгна, а нея ми остави. Гледа ме тъжно, аз й връщам със злоба. Опитва се сама да ме обича, и с всеки опит аз я намразвам. Татуира я в сърцето ми и сега то е цялото пълно с нея. От себе си още не съм се научила да бягам.

Татуирана с любов. Цялото ми същество крещи „Негова“. А всеки негов жест – „Ненужна“


снимка: Millita Photography 

Няма коментари:

Публикуване на коментар