7 март 2012 г.

Puzzle [2]

Аз съм пъзел, събери ме… част 1

~*~*~*~

Това е блог, не личният ми дневник. Спри да търсиш в думите ми нещо, което го няма. И не се случва. Просто спри.

~*~*~*~

Някои ходят по жени, други - по мъже. Ние предпочитаме да ходим по кръчмите.

~*~*~*~

Това му е хубавото на истинското приятелство - може да споделиш щастието си с всеки, но само един може да разбере проблемите и тревогите ти - и обикновено тя ти е напълно достатъчна.

~*~*~*~

Кучка, мръсница, патка... в българския език има много синоними за "тя разбра що за нещастник съм и вече няма нужда от мен".

~*~*~*~

Как да разбереш, че всичко е приключило? Ами много просто. Ти си изливаш душата, той ти отговаря с "добре". Свършило е.

~*~*~*~

И е толкова ужасно да кажеш на някого как се чувстваш и той да ти отговори с "Аз какво да направя?" Ами за разнообразие спри да се държиш като ЗАДНИК!

~*~*~*~

[Тя] Не знаеше защо не го харесват, в него нямаше нищо нередно, освен когато не се събуждаше с мисълта да й отрови деня...

~*~*~*~

Казват, че в миналото на всеки тъпанар седи по една жена, която го е направила такъв. А зад всяка кучка – някой мъж, който й е разбил сърцето. И какво излиза? Кое е първото? Кучката или яйцето?

~*~*~*~

А той си мислеше, че да разбива сърцето й, парче по парче, е по-милостиво от това да й каже, че повече не иска да има нищо общо с нея. Беше решил, че й прави услуга...

~*~*~*~

Откога „приятели с привилегии“ е нещо хубаво? Това просто е милият начин да ни кажат, че сме страхотни за секс, но не и да вложат каквито и да е чувства в нас.

~*~*~*~

- Откога хората станаха за еднократна употреба?
- Не хората, жените.
~*~*~*~

Печалната статистика е, че получавах всеки, когото поискам. И не задържах единствения, който си струваше.

~*~*~*~

Има ден на влюбените, защо няма ден на разбитото сърце?

~*~*~*~

И онзи моят поглед, с който те изгарях, от днес ще се нарича безразличие.

~*~*~*~

Понякога си обичам грешките, по един много мазохистичен начин... Предпочитам грешка пред пропусната възможност. А сърцето бие и разбито :)

~*~*~*~

Пеперуди, цяло ято пеперуди в стомаха ми. Все едно ги бях погълнала на закуска заедно с кафето. Цяла бурканче с пеперуди, летящи във формация, с намерение да пърхат около сърцето ми. Което е малко страшно, понеже в комплект с тях, вървят замъглено мислене и развързан език. Неоспоримите доказателства, че наистина съм харесала някого.  Поне вече знаех – не бих се примирила с нищо по-малко от пеперуди.

~*~*~*~

Има мъже, които могат само с погледа да ти секнат дъха и, още преди да са поискали, вече те притежават.

~*~*~*~

Не любовта наранява, тя сама по себе си е прекрасна. Наранява ни липсата на човека, с когото да я споделим.

~*~*~*~

Няма начин да накараш сития да усеща глад. И с любовта е така. Не можеш да накараш вече влюбения да се влюби.

Няма коментари:

Публикуване на коментар