16 октомври 2012 г.

Играчката

Постът на Mihail ме вдъхнови да напиша това. Всъщност си го мислех от доста време, но до сега не ми идваше музата. Е, появи се.

Преди малко повече от два месеца си взех телефона-мечта. А именно - Sony Xperia S. Спомням си, че го бях видяла началото на годината в сайта на все още съществуващите sony ericsson и си помислих "лелеее, това е жестоко, искам го", което си беше чисто лигава първосигнална реакция, още повече, като си представях каква ще е цената на джаджата и че едва ли скоро ще пристигне в България. 

Факт е, че наистина имах нужда да си сменя телефона, тъй като със стария си претърпях доста фалове, а и symbian определено спъваше работата. Честно казано едиственото ми претеснение преди новата покупка беше, че досегашния ми телефон е с резистивен дисплей, а новите модели са с капацитивни (при втория тип не може да се бори с писалка, или с нокти например, отговарят само на "плът", а предвид дългите ми нокти, не мисля, че миличкия vivaz е усещам друго, освен тях).

Това беше лирическто отклонение, съжалявам, ако вече сте заспали пред мониторите, аз просто обичам да обяснявам нещата на дълго и на широко :Д Та сдобиването с телефона стана супер случайно и съм супер благодарна на служителите на vivacom, че направиха всичко възможно да ми го намерят, при това и бял на цвят.

Самият телефон е просто wow. Не съм сигурна кое ми е най-любимо в него. Скоростта на зареждане на приложения и уеб-страници е едно премигване, няма нищо общо със стария ми телефон. Дисплеят е уникален, не съм виждала толкова ярки и живи цветове, дори при намален контраст и прочие. Освен това се разбира добре с ноктите ми :Д В камерата просто се влюбих - 12MP, снимките са с по-добро качество от някои, правени с фотоапарат, и понякога единственото, което ми се иска е да снимам, и да снимам, и да снимам, не задължително понеже има какво, а просто защото става добре. Google play ми става второто любимо място след google reader, направо се изумявам какви приложения създават хората, последното, което си изтеглих беше reminder да пия вода (и да си призная, ползата е голяма). Разбира се, сдобих се и с instagram и viber, но имам съмнения, че последния няма да живее още дълго на телефона ми. Синхронизацията с Гугъл джаджите, също се оказа доста полезна, особено, когато ми се наложи да си направя в Гугъл календара график за целия месец, а той после се "появи" на телефона ми.

Не знам дали в характеристиката му влиза "удароустойчив", но явно е и това, след като още на третия ден от употребата ми го метнах на един плочки и оцеля (whew) На 100% съм щастлива, че си дадох парите за него :Д Единственото, което не ми харесва, е че не мога да махна вградените приложения, които не използвам, но anyway не може да имаш всичко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар