16 март 2011 г.

Грешка в системата [1]

Тази седмица тръгна някак на криво. Някакъв необясним bug започна да се разпространява от понеделник та чак до сега. 

Започна се от техниката. Първо лаптопа – миличкият плаче за нова операционна система. Започнаха да изкачат някакви съобщения за изчезнали файлове, които не могат да се стартират… Сякаш се очаква аз да започна да ги търся?! След като това очевидно не стана, bug-ът реши да предприеме нещо друго – сбози се браузърът ми. И трите по-точно. Трудно или въобще спряха да ми се зареждат някой страници. Facebook най-вече, нали него най-често отварям. Но както и да е, преживях го. Не робувам на едната социална мрежа. И така до снощи, когато седнах да пиша един прословут доклад за университета. В последния момент, разбира се, но това е друга тема. Пиша си аз, пиша си, доволна и щастлива, че това най-сетне ще ми се махне от главата и в един прекрасен момент Microsoft Word даде грешка и доклада ми се изпари като заплата в края на месеца. Седя и мигам?! След като здравия разум най-накрая ми догони сетивата и теглих една майна на програмата почнах отначало. Де да беше толкова лесно. Програма просто отказваше да изпълнява командите ми. Добре, че „колежка в нужда се познава”. Успяхме да напишем доклада с общи усилия. 

После се зарази и телефона ми. Явно, защото стои близо до лаптопа. Почна да се изключва сам, никакво известие като получа sms. Пълен игнор от негова страна, а аз си мислех да му купувам калъфче. По-скоро ще го изпратя на почивка. Вечна, към кошчето за боклук.

Аз пък успях да настина. Още един вирус, който ме нападна със скорост две пакетчета носни кърпички на ден. Започнах да давам грешки в системата и се превърнах в едно малко (сладко) мрънкало :D Поне да можех да се рестартирам, модифицирам или преинсталирам и утре да си се събудя нова-новеничка, без повече да ме тормозят разни вируси, кошмари или спомени. Да, и такива bug-ове имало. Един error още ми рови душата… операционната система, исках да кажа. И не знам какъв IT-специалист трябва да се появи, че да ме излекува от тях. От старите грешки. И да ме предпази от новите, които ще направя…

Няма коментари:

Публикуване на коментар