22 юли 2011 г.

Зодиакално - Риби

Хороскоп за зодия Риби: „Денят е свързан с приятелство. Не се налагайте, а бъдете проводници на хармонична енергия.“ Оммм, аз съм в мир с… както и с тези на приятелките ми :D (който е чел „Размерът има значение“, ще се сети с какво съм в мир). 

Днес ми е едно такова… зодиакално. По принцип чета много, не толкова хороскопи, защото не съм сигурна, че изобщо им вярвам, колкото за това какъв характер имат хората според зодията, как влияят асцендентите и разни такива неща. Аз съм зодия Риби и за нас, златните рибки, обикновено се пишат много хубави неща, поне това ми е общото впечатление. Или поне винаги сме „най“ и ни пращат от едната в другата крайност. Тъй като последните седмици се опитвах да ви сдухам, сега да разнообразие мисля да направя съпоставка между това какво се пише за моята зодия и как аз виждам нещата за себе си. Ако себеподобни четат, много ще се радвам да оставят коментар – без значение златни рибки ли са или пиранки. Е, нека започваме :))

„Рибите разбират всичко и всеки, освен себе си. Те цял живот може да търсят собственото си Аз без да знаят какво точно е това Аз.“ – склонна съм да се съглася със собствената ни неориентация. Поне аз самата доста често търся без да знам каквото точно искам.
„Рибите са честни и склонни към компромис. Имат прекрасно чувство за хумор. Изпълнителни, интуитивни и склонни към съчувствие.“ – твърдо да, на компромиси изключително лесно се съгласявам, имам лошата склонност да угаждам на другите,  относно чувството за хумор – като цяло се приема добре, най-вече от тези, които главата не ги слуша колкото и моята
„В същото време са зле организирани, неуверени, разсеяни, идеалистични. Нямат позиция. Не умеят да управляват парите си.“ – когато се налага, се организирам, през останалото време просто ме мързи :D и не виждам смисъл… Неуверена не мисля, че се отнася за мен, разсеяна… може и по-зле да е. Виж, позиция си имам и не се притеснявам да я изразявам. Заради последната са ме трили, блокирали и разни подобни онлайн ограничаващи действия. Щом се е стигнало до там, явно съм успявала да се изразя ясно. А относно парите… лесно ги управлявам… когато са вкъщи…. скрити… а аз съм си загубила ключа :D
„Боледуват от всякакви известни и неизвестни болести.“ – казва му се заплес, и да, лек няма. Sorry folks :/
„До края на живота си имат несподелени увлечения, за които не си признават от страх, че ще загубят авторитета си.“ – аз харесвам Хари Потър и искам целият свят да знае това! Край, вече съм безавторитетна. УжасТ! Може да ме линчувате ;)
„Жените Риби обикновено биват приемани за странни и трудни за разбиране.“ – звучи логично. Щом ти самата не можеш да се разбереш, как може да очакваш другите да го направят.
„Причината е, че в момента, в който реалността започне да ги натоварва с отрицателни емоции, те просто се гмурват в дебрите на собствената си фантазия, затварят се там и всеки опит да бъдат извадени от това „скривалище” се оказва невероятно труден.“ – болезнено вярно, разбира се, ако някой изобщо направи опит
„Те в повечето случаи не обръщат никакво внимание на събития, за които се вълнува целият свят.“ – не гледам телевизия, не чета вестници, не се интересувам от политика… Имаше един виц какво би направила всяка една от зодиите, като разбере, че е умряла. Е, Рибите въобще няма да разберат :D
„Рибите, особено жените, рядко поставят работата си на първо място в ценностната система. За тях винаги има нещо по-важно, било то семейството или децата.“ – кариерата е хубаво нещо, но няма да те стопли в студените нощи… или да ти казва „мамо“
„Прекрасно се реализират също в областта на медицината, химията, биологията.“ – химия? ХИМИЯ?! Беше ми като трън в… сещате се :D Някой да каза Право… първи път, втори път… Продадено на юристите :р
„Родените под този знак много рядко стават ръководители от голям мащаб, защото те никога не се стремят към власт и ръководни постове.“ – ни най-малко не ме вълнува ръководния пост, стига ми със заплатата да си покривам разходите.
„Когато Рибите се влюбят, се преобразяват изцяло. Те много лесно се приспособяват към партньора, към вкусовете и навиците му.“ – и това обикновено бърка в здравето на партньора им :/ Колко е ужасно някой да ти бъде предан.
„Жените с мощното си женствено излъчване са в състояние да накарат всеки мъж да се влюби в тях.“ – умря циганката, която ме хвалеше и почнаха астролозите. Мисля, че по-скоро мога успешно да раздразня всеки мъж, отколкото да го накарам да се влюби в мен.
„Ценят вкусната и качествена храна и особено – изисканите напитки.“ – ммммммда! Особена, ако първата си я приготвя сама, а напитките са котейли.
„Обожават да пазаруват, гардеробите им са натъпкани с дрехи и обувки, за които дори забравят, че ги имат. Започнат ли да си подреждат шкафовете винаги намират нещо, което са купили и нито веднъж не са обували или обличали.“ – тук вече много сгафихте :D Не купувам неща, от които нямам нужда, за спорта още повече – не вярвам особено в шопинг терапията. Нямам нито една неносена дреха :)

И за финал може би най-доброто и точно описание за зодия Риби, което съм чела - yovko.net

Няма коментари:

Публикуване на коментар