31 юли 2011 г.

Законите на Петя

тъй като тези на Мърфи са очевидно недостатъчни

1. За току-що изпраните дънки
При първото обуване на току-що изпрани дънки има няколко варианта какво точно може да им се случи (при мен винаги се получава, дори често има промоция 2 в 1)
~ петно от сладолед (в момента си го съзерцавам);
~ от кафе;
~ сос Болонезе – това ми е любимото;
~ кал – винаги вали, когато си обуя тъкмо свалените от простора светлосиви дънки;

2. За интернет връзката
Наличието на интернет е обратнопропорционално на това колко ми е необходим. Липсата му е правопропорционална на богатството от думи, които използвам по отношение на интернет доставчика ми.  Интернетът винаги спира, когато:
~ inbox (1) най-сетне светне червено, сърцето ми прескочи удар понеже съм чакала това цял ден и бааааам! Страницата се зарежда и зарежда, и зарежда, и зарежда….;
~ трябва да изпратя съобщение на някого, чиито данни имам само онлайн;
~ трябва да си видя залата за изпита;
~ или трябва да си проверя оценката от последния;

Разбира се, интернет винаги има, когато:
~ баща ми иска да играе карти онлайн;
~ майка ми търси рецепти;
~ или занимава мен да й търся нещо…;

Продължение на бедствието може да откриете: тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар